مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهی کوچولو

خاله مهربونم

1391/6/20 18:08
نویسنده : مامان خوبم
511 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرا ای من و اتاق خاله ساحل:ماجرا از این قراره که من اتاق خالموخیلی دوست دارم نمی دونم شایدم انداره خاله دوست نداشته باشم ولی بازم زیاده.هر چی رو تختش بپرم بالا و پایین بهم هیچی نمی گه تازه هزار تا هم چیزای رنگی اونجا هست که من عاشقشونم و می شه باهاشون قطار یا برج میلاد درست کرد....اما حیف نمی دونم چرا بابایی خیلی دوست نداره من با اونا بازی کنم و می گه تو پسری...خوب مگه پسرا دل ندارن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله صفورا
11 شهریور 91 0:46
ای بابا چند روزه از هلی کوپتر تا این پست یهو چه بزرگ شدی ماشاا... .

نکنه قدم مهمونا بود نکنه برات غذای مخصوص
سوغات آوردن ؟


خاله جون اون عکس یه سالگیمه. قصش طولانیه اخه بابام یه کیس خالی به اینتر نت وصل کرده که هیچ عکسی توش نیست مامانم هم مجبور میشه از عکس قدیمیا بزاره اخه خودش بیسواده بلت نیس کیسو جابجا کنه و عکسایی که لازمه کپی کنه اینجا
خاله صفورا
18 شهریور 91 21:50
به نام یزدان پاک . سلــــــــــــــام . بالاخره اومدی ؟