مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ماهی کوچولو

مهیار دریاچه زریوار

1391/5/24 7:21
نویسنده : مامان خوبم
305 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم همیشه می گه من بچه خوش سفری هستم.

حالا نمی دونم چرا من که تو مسافراتا فقط بازی می کنم .و همه جا رو با لذت می بینم و هر وقت هم خوابم میاد می خوابم .خیلی هم مسافرتو دوست دارم .مثلا تو همین سفر به کردستان که دقیقا یک سال و هشت ماهه بودم تمام راهو یا بالا و پایین پریدم و دست دسی کردم یا وقتی مامانم نگا می کرد میدید خوابیدم و بی هوش افتادم .اون روز عصر هم کنار در یاچه تو بغل بابا قایق سواری کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابراهیم
11 شهریور 91 15:19
واااااااااای چقد خوشمله خدا حفظش کنه
بیا پائین از جار برخی پسر جارو برقی قرتت میدههااا


این خونه خودتونه؟؟؟؟؟؟چقد زیباست وضعتون خوبه هااااااااا خدا بیشتر بده


.
نظر لطفتونه