مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ماهی کوچولو

اسباب بازیا

1391/5/24 7:18
نویسنده : مامان خوبم
274 بازدید
اشتراک گذاری
  • من اتاقمو خیلی دوست دارم .از همون وقتا که نی نی بودم همینطور بود ام

    سال زمستون مامان و بابا تختشونو اورده بودن تو اتاق من .کنار تخت من اتاقشون سرد بود و می ترسیدن من مریض بشم اما حالادیگه همه چی به شکل سابق برگشته مامان و بابا عروسکامو برام چسبوندن روی سقف منم نا مردی نکردم و تا امروز سیصدو شصت بار پرسیدم مامان چرا فیلمو اویزون کردی؟؟ چرا اسبمو اویزون کردی؟؟ اوایل مامان با صبوری جوابمو می داد الان همچ ین نگاهم می کنه که فکر می کنم الانه که  یقه شو از دست من پاره کنه...یکی نیست بهش بگه خوب من دوست دارم در مورد چیزایی حرف بزنم که فقط مال خودمه!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

marjan
24 مرداد 91 7:45
سلام اقاکوچولو...شماخیلی خوشگلینن.همیشه سالم باشین آقا مهدیار


سلام خاله مرسی فقط کاش ادرس وبلاگتونو برام میزاشتید.
❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 10:31
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........