مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ماهی کوچولو

از سفر

1391/5/31 18:21
نویسنده : مامان خوبم
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این چند روزو من و مامان و بابام و خاله سانازو امیر و مامانیم مسافرت بودیم.و من باید چننننننننن روز بخوام که خستگیاش در بیاد وسط خوابامم بلند میشم چند جمله از خاطراتمو تعرف می کنم دو باره سرمو می زارم رو بالشت و میرم.

تو این سفر مامان و بابا همش یه خاطره بی مزه رو تعریف می کردن و می خندیدن!!!!مامانم می گفت مهیار کوچولو تر که بودی اومده بودیم دریا تا گذاشتمت زمین مثل فرفره دویدی حالا هی من بدو تو بدو نزدیکای ساحل بود که دوربین به دست رسیدم بهت(حالا فکرشو کنید اینا همه مستنده)بعد هم بابا اومد و کمی اب بازیت داد وقتی اوردت کنار تا با اب بطری بشوریم و لباساتو عوض کنیم تو به دریا نگاه می کردی و گوله گوله اشک می ریختی و می گفتی دییا دییا.....دییا دییا و به قول بابا اینو مثل ریتم نوحه همش تکرار می کردی!!!!!حالا شما قضاوت کنید این گریه کردن من ...خنده داره؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بازی با قیمت مناسب برای بچه ها
31 مرداد 91 18:36
اگر مهدیار شما هم عاشق گوشی شماست و دوست دارد با آن بازی کند می توانید با هزینه ی کم این بازی را برایش تهیه کنید نسبتا کامل است و زیاد گران قیمت نیست.
خاله صفورا
4 شهریور 91 22:35
اومدی شمال ناقلا یه خبر نکردی ببینم کجایین ؟ دعوتت کنم بیای پیش خاله .

حالا کاری به مامان بابات ندارم خودتو میگم .


این دفه میاپیشت خاله جون