مهدیار مهدیار ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهی کوچولو

هیلی کوپتر

1391/6/6 14:28
نویسنده : مامان خوبم
318 بازدید
اشتراک گذاری

یه صدای خیلی بلند از تو اسمون بالای خونمون میاد استرس من میدوم به سمت بالکن یه نگاهی به در بسته بالکن می کنم و یهو در جهت بر عکس می دوم سمت در خونه .مامانم تو اشپز خونس میاد طرفمو می گه نترس پسرم صدای هیلی کوتپر بود .من دستشو می گیرم و میدوم به سمت بالکن ولی صدا دیگه نمیاد. دفعه های بعدی که صدا شنیده می شه بابام زودی می پره بغلم کنه تا ببینم . اما حیف...بابا می گه مهمونای خارجین دارن با هیلی کوپتر از فرود گاه میارنشون تو هتل .من میرم فعلا جارو برقی سواریمو بکنم شایدم یه روز بزرگ شدم ریس جمهور شدم بعد رفتم یه کشور دیگه بعد تونستم سوار هیلی کوپتر بشم تا برسم هتل ....خدارو چه دیدینمژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله صفورا
11 شهریور 91 0:39
به نام یزدان پاک . سلام گلم .

خدا رو چی دیدی ؟ شاید ریس جمهور هم یک روز جارو برقی سوار شده بود ؟


ارخ خاله جون خودمم احتمالشو میدم